Bankia

Telèfon d'atenció al client:902 2 4 6 8 10

Seleccionar idioma:

Preguntes freqüents

Què faig si es bloqueja la clau d'accés?

El servei d'Oficina Internet es pot bloquejar:

  • Si introduïu erròniament un nombre successiu de vegades la vostra clau d'accés
  • Si introduïu erròniament en ocasions consecutives la vostra signatura

En aquests casos apareix el literal "Usuari bloquejat", per la qual cosa heu de desbloquejar la vostra clau d'accés.

Podeu desbloquejar l'usuari d'Oficina d'Internet a través dels Caixers avançats amb la targeta associada al servei. Per a això, seleccioneu l'opció Altres operacions/ Multiaccés i posteriorment Desbloqueig de claus o, en qualsevol cas, sempre podeu anar a una sucursal de Bankia.

Per a qualsevol consulta addicional, podeu contactar amb el Servei Tècnic d'Oficina Internet, al telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com canviar la clau d'accés?

La manera més còmoda de modificar la clau d'accés és a través del servei Oficina Internet.

A la part superior de totes les pàgines seleccioneu Personalitzar, després Claus / Multiaccés i, finalment, Clau d'accés.

Recordeu que si sou client multiaccés i modifiqueu la vostra firma, aquesta es modificarà per a tots els serveis de Banca a Distància: Oficina Internet, Oficina Telefónica i Oficina Wap.

A més, si modifiqueu la vostra clau d'accés, també es modificarà el número PIN de la vostra targeta associada.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

 

Què és una signatura electrònica i com la puc obtenir?

La signatura electrònica és una clau numèrica entre cinc i vuit caràcters que us lliurarà la vostra oficina en el moment de la contractació del servei. Aquesta clau és necessària per realitzar operacions que requereixin mobilitzacions de fons monetaris, com poden ser operacions de transferències, traspassos, recàrrega de mòbil, pagament d'impostos, contractació de productes, modificació de condicions, etc.

Si el que voleu és canviar la signatura electrònica, podeu fer-ho des del servei Oficina Internet. Per fer-ho, a la part superior de qualsevol de les pàgines seleccioneu Personalitzar/ Claus / Multiaccés i finalment Firma.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Si en el moment d'efectuar una operació d'aquesta mena no disposeu de firma o està bloquejada, l'haureu de sol·licitar a la vostra oficina, que per motius de seguretat us la lliurarà personalment.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com puc recarregar el mòbil?

Des de l'Oficina Internet podeu recarregar l'import que necessiteu sigui quin sigui el vostre operador. L'operativa que haureu de seguir és:

  • En el menú de Targetes seleccioneu Operativa, i un cop aquí premeu Recàrrega de mòbils.
  • O, en l'opció Altres Operacions seleccioneu Recàrrega de mòbils.

A més, si ho voleu, podeu guardar l'operació a favorits perquè la pròxima vegada us sigui més fàcil.

També podeu recarregar el mòbil a l'Oficina Telefònica amb la targeta de crèdit, de manera ràpida i senzilla. Només heu d'indicar el codi de l'operació 130. A continuació el sistema automàtic us sol·licitarà el número de telèfon mòbil, l'operador i la quantitat que voleu recarregar.

Els imports permesos són:

Movistar / Moviline: de 5 a 150 €, en múltiples de 5 €.
Vodafone / Orange / Euskaltel: de 10 a 150 euros, en múltiples de 10 euros.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

He perdut la meva targeta. Què he de fer?

En cas de pèrdua d'una targeta, l'operativa que cal seguir a Oficina Internet és:

  • Dins el menú de Targetes, seleccioneu Consultes. A continuació heu de seguir les instruccions que s'indiquen a Extraviament.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com sol·licitar un talonari?

Per fer aquesta operació a Oficina Internet, l'operativa que s'ha de seguir és:

  • Seleccioneu Comptes
  • Seleccioneu Xecs
  • Finalment, Petició de talonari

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com es fa una transferència a un compte de l'estranger?

L'operativa que s'ha de seguir per fer una transferència a l'estranger a través del servei Oficina Internet és:

  • Seleccioneu l'opció de Moneda estrangera
  • Seleccioneu Transferència externa en divises

Empleneu les dades que se sol·liciten:

  • Nom de l'ordenant: apareix per defecte el nom del titular de les claus d'accés d'Oficina Internet.
  • Tipus de document: heu de seleccionar quin document voleu indicar, DNI, targeta de residència o passaport.
  • Número de document: indiqueu el número de document que hàgiu seleccionat a Tipus de document.
  • Compte a càrrec: seleccioneu el compte en el qual voleu que se us carregui l'operació.
  • Dades del beneficiari: heu d'omplir el nom, el compte (en aquest camp heu d'introducir les dades del compte, lletres i números, ja que no hi ha limitació atès que no ha de coincidir amb el format europeu per als comptes), el domicili, la població i el país del beneficiari a qui voleu fer la transferència.
  • Clau de banc: heu d'introduir la clau Swifta de l'entitat beneficiària, clau composta per 11 caràcters; els tres últims són XXX. Si introduïu aquesta dada no cal incloure les dades bancàries de l'entitat beneficiària. No obstant això, per garantir que la transferència arribi a bon fi, seria convenient que aquest codi us el confirmessin en la mateixa entitat beneficiària de la transferència.
  • Concepte: el concepte que voleu que consti a la transferència.
  • Import: la quantitat que voleu transferir.
  • Divisa: moneda en què voleu fer la transferència.
  • Imputació de comissions: heu d'escollir si la comissió de l'operació l'assumireu vosaltres (ordenant), el beneficiari o serà compartida entre tots dos.
  • Signatura: indicarà la signatura electrònica que feu servir en el servei d'Oficina Internet. Si el compte és conjunt, haureu d'incloure la signatura dels altres titulars del compte.

Perquè la transferència es faci correctament:

  • Quan seleccioneu el tipus de document, heu de seleccionar el DNI i introduir-lo sense la lletra.
  • Les transferències en divises es poden fer fins a les 21.00 hora peninsular; si ho proveu fora d'aquest horari, el servei no estarà disponible.
  • És imprescindible posar les tres X del final del codi Swift. Si poseu la clau Swift no heu d'emplenar més dades del banc beneficiari, ja que si introduïu alguna dada més us donaria error.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

 

Com s'imprimeix el justificant d'una transferència?

L'operativa que s'ha de seguir per imprimir un justificant de transferència realitzada en el servei d'Oficina Internet és la següent:

  • en l'opció Comptes, seleccioneu Consulta estat d'ordres
  • escolliu Transferències en ptes./euros i premeu Acceptar
  • quan aparegui el moviment, premeu Detall
  • premeu Petició de justificant
  • imprimir el justificant des del navegador mateix

El número de referència que facilita el justificant no s'admet com a justificant de pagament. Aquest justificant el podeu sol·licitar a través del servei Oficina Telefónica o a través de la vostra sucursal de Bankia.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Com puc consultar el saldo d'un compte?

L'operativa per consultar el saldo d'un compte en el servei d'Oficina Internet és la següent:

  • En l'opció Comptes seleccioneu Consultes, i un cop aquí, Saldo.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com sol·licitar una targeta?

L'operativa que s'ha de seguir a Oficina Internet per contractar una targeta és:

  • Dins de Targetes seleccioneu Contractar

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Per a qualsevol consulta o aclariment, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contacteu amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com puc contractar Oficina Internet?

Bankia posa a la vostra disposició el servei Multiaccés per poder realitzar operacions bancàries a través d'Internet.

Multiaccés és un "Sistema d'unificació de claus" dels serveis de Banca a Distància, que inclou:

  • Oficina Internet
  • Oficina Telefónica
  • Oficina WAP
  • Oficina TV

Aquest sistema us permetrà accedir a tots aquests serveis utilitzant el DNI, el número secret de la targeta (PIN) i una sola signatura electrònica per a tots els serveis.

Per contractar Multiaccés o, fins i tot, fer-vos client de Bankia podeu:

  • Emplenar el següent formulari; Les dades que introduïu arribaran a la sucursal seleccionada, que prepararà tot el que calgui i es posarà en contacte amb vós.
  • Acudiu a qualsevol sucursal de la xarxa comercial i feu els tràmits personalment.
  • Si sou actualment client de Oficina Telefónica també podeu sol·licitar-ho a través d'aquest canal. Per a això, cal que us identifiqueu com a usuari i sol·liciteu la contractació a un gestor telefònic.

Per a qualsevol consulta addicional, podeu contactar amb el Servei d'informació General al telèfon 902 2 4 6 8 1 0.

El sistema m'indica que no disposo de productes associats al servei. Com els puc associar a Oficina Internet?

Probablement heu contractat productes després de l'alta en el servei Oficina Internet i aquests no estiguin associats al servei, per la qual cosa el sistema no us mostrarà informació relativa a aquests productes.

Per associar-los, només heu de seleccionar a la part superior l'opció Personalitzar. En aquesta secció, heu de seleccionar Productes i escollir el tipus que hi vulgueu associar. Heu de marcar el que vulgueu incorporar i escollir l'estat de "només consulta" o "operar", en funció de les vostres preferències.

Quin import màxim diari tinc establert per fer transferències a través d'Oficina Internet?

En el moment de la contractació del servei, per motius de seguretat, s'estableix per defecte un límit màxim de 12.000 euros diaris per a la realització d'operacions de transferències externes.

Aquest límit és acumulatiu durant el dia, i això implica que diàriament podeu fer tantes operacions com vulgueu mentre no excediu aquesta quantitat.

No obstant això, sempre que vulgueu podreu sol·licitar a la vostra oficina un increment o una rebaixa d'aquest import màxim.

Com puc modificar les meves domiciliacions bancàries?

Podeu accedir a aquesta operativa seleccionant Domiciliacions dins l'opció Comptes del menú principal.

A través d'aquesta utilitat, podreu consultar per a cada compte les domiciliacions que tingueu actives en cada moment. Obtindreu més informació accedint al detall de cadascuna, on, a més, podeu generar "ordres de no càrrec" o "canviar el compte associat".

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Com puc conèixer el concepte d'un càrrec apuntat en el meu compte?

Si necessiteu informació addicional d'un apunt en concret fet en el vostre compte, només cal realitzar una consulta d'últims moviments, seleccionar l'apunt i prémer el botó de detall situat a la dreta de cada moviment.

Si seleccioneu Consulta de moviments amb detall, tindreu la possibilitat de visualitzar globalment els moviments ampliats dels vostres comptes, sense la necessitat de seleccionar individualment cada operació. A més, per facilitar-ne l'ús, podeu baixar-vos aquesta informació en un fitxer en el format que us sigui més còmode.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

 

Què he de fer amb operacions de transferència que es queden pendent de càrrec i a què es deu aquesta situació?

Quan feu una transferència a través d'Oficina Internet amb càrrec a un compte que en el moment de l'operació no disposa de prou saldo, aquesta operació quedarà pendent per insuficiència de saldo.

Si disposeu de saldo en altres comptes i després traspasseu fons al compte de càrrec cobrint l'import total de la transferència, l'operació no es farà, ja que aquest tipus d'ordres s'anul·len per si soles.

Haureu de contactar amb la vostra oficina perquè autoritzi l'operació o tornar a fer la transferència en el moment que disposeu de saldo.

Com puc contractar un compte amb diversos titulars a través d'Oficina Internet?

A Oficina Internet és possible fer la contractació de comptes incorporant-hi fins a tres titulars. Els titulars han de ser majors d'edat i clients d'Oficina Internet amb clau d'accés i signatura electrònica, i s'hi ha d'incorporar la signatura electrònica de tots ells en el moment d'obrir el compte.

La incorporació de més titulars es fa prement l'enllaç Incorporar més titulars situat a la pàgina de contractació del compte que hàgiu seleccionat. Prèviament, haureu d'indicar la disponibilitat del compte "Indistint" o "Conjunt", segons que vulgueu operar tots els titulars de manera independent o requeriu la signatura conjuntament.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre com realitzar aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Quins productes puc contractar a Oficina Internet?

Oficina Internet us permet fer la contractació en línia d'una àmplia gamma de productes:

  • comptes
  • dipòsits
  • fons d'inversió
  • plans de pensions
  • comptes de valors

Així mateix, podeu sol·licitar:

  • préstecs
  • targetes de crèdit, que seran enviades a la vostra oficina, des d'on us tramitaran l'operació i es posaran en contacte amb vosaltres per informar-vos de la resolució

Dins l'Oficina Internet, trobareu informació detallada de tots els productes disponibles per a la vostra contractació/sol·licitud, així com una navegació senzilla i guiada perquè porteu a terme la contractació dels productes que més us convinguin d'una manera ràpida i còmoda.

Com puc modificar el meu domicili i les meves dades personals?

Premeu Personalitzar / Dades personals per modificar la vostra adreça, telèfon, domicili de correspondència i adreça de correu electrònic.

Les modificacions de dades es faran durant els dies següents a la vostra sol·licitud.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Com puc personalitzar els noms dels productes?

Podeu identificar còmodament tots els vostres productes mitjançant la incorporació dels àlies que vulgueu. Per a això, només cal que accediu a opció Personalitzar, disponible a la part superior de la pàgina d'Oficina Internet.

Us mostrarem tots els productes que tingueu associats al servei, perquè ens indiqueu el nom amb què voleu identificar cadascun (per exemple: compte de la nòmina, compte d'estalvi, targeta de viatges, etc.).

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Quins rebuts puc pagar a través d'Oficina Internet?

Bankia disposa d'acords amb un gran nombre de companyies de subministraments, financeres, ajuntaments, etc. que permeten fer el pagament dels vostres rebuts i impostos a través d'Oficina Internet.

Si voleu saber si un rebut o un tribut concret es pot pagar a través del canal, els podeu localitzar a través del Cercador d'emissors que es troba habilitat dins Altres impostos de l'opció Tributs imposats . El sistema us indica els passos necessaris per completar l'operació.

Disposeu d'un servei demostració que us il·lustrarà sobre la manera de dur a terme aquesta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.