Bankia

Telèfon d'atenció al client:902 2 4 6 8 10

Seleccionar idioma:

Preguntes freqüents

Què faig si es bloqueja la clau d'accés?

El servei d'Oficina Internet es pot bloquejar:

  • Si introduïu erròniament un nombre successiu de vegades la vostra clau d'accés
  • Si introduïu erròniament en consecutives ocasions la vostra firma

En estos casos apareixerà el literal «Usuari bloquejat», raó per la qual caldrà procedir a desbloquejar la vostra "Clau d'accés".

Podeu desbloquejar l'usuari d'Oficina d'Internet a través dels caixers avançats amb la targeta associada al servei. Per a això, seleccioneu l'opció Altres operacions » Multiaccés » Desbloqueig de claus, o bé sempre podeu acudir a una sucursal de Bankia.

Per a qualsevol consulta addicional, podeu contactar amb el Servei Tècnic d'Oficina Internet, en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com es canvia la clau d'accés?

La forma més còmoda de modificar la «Clau d'accés» és a través del servei Oficina Internet. En la part superior de totes les pàgines podeu seleccionarPersonalitzar » Claus / Multiaccés » Clau d'accés.

Recordeu que si sou client Multiaccés i modifiqueu la vostra firma, quedarà modificada per a tots els serveis de banca a distància: Oficina Internet, Oficina Telefónica i Oficina Wap. A més, si modifiqueu la vostra clau d'accés, també es modificarà el número PIN de la targeta associada.

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Què és una firma electrònica i com puc obtindre-la?

La firma electrònica és una clau numèrica d'entre cinc i huit caràcters que vos lliurarà la vostra oficina en el moment de la contractació del servei. Esta clau és necessària per a realitzar operacions que requerisquen mobilitzacions de fons monetaris, com ara operacions de transferències, traspassos, recàrregues de mòbil, pagaments d'impostos, contractació de productes, modificació de condicions, etc.

Si el que voleu és canviar la firma electrònica, podeu fer-ho des del servei Oficina Internet. Per fer-ho, en la part superior de qualsevol de les pàgines seleccioneu Personalitzar » Claus » Multiaccés i finalment «Firma».

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

Si en el moment de realitzar una operació d'este tipus no dispoeua de firma o es troba bloquejada, haureu de sol·licitar-la a la vostra oficina, que per motius de seguretat haurà de lliurar-vos-la personalment.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com puc recarregar el mòbil?

Des de l'Oficina Internet podeu recarregar l'import que necessiteu, siga quin siga el vostre operador. L'operativa a seguir és:

  • En el menú de «Targetes», seleccioneu Operativa » Recàrrega de mòbils.
  • O, en l'opció Altres operacions » Recàrrega de mòbils.

A més, si voleu, podeu guardar l'operació en preferits per tal que en la següent ocasió vos resulte més fàcil.

També podeu efectuar la recàrrega del vostre mòbil en Oficina Telefónica amb la vostra targeta de crèdit, de manera ràpida i senzilla. Únicament heu d'indicar el codi de l'operació, 130. A continuació, el sistema automàtic vos sol·licitarà el núm. de telèfon mòbil, l'operador i la quantitat que voleu recarregar.

Els imports permesos són:

  • Movistar/Moviline: de 5 a 150 euros, en múltiples de 5 euros.
  • Vodafone/Orange/Euskaltel: de 10 a 150 euros, en múltiples de 10 euros.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

He perdut la meua targeta, què he de fer?

En cas de pèrdua d'una targeta, l'operativa que heu de seguir en Oficina Internet és:

  • Dins del menú de «Targetes», seleccioneu «Consultes». A continuació, heu de seguir les instruccions que s'indiquen en «Extraviament».

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com se sol·licita un talonari?

Per dur a tereme esta operació en Oficina Internet, l'operativa que heu de seguir és:

  • Seleccionar comptes » Xecs » Petició de talonari

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com es fa una transferència a un compte a l'estranger?

L'operativa que heu de seguir per fer una transferència a l'estranger a través del servei Oficina Internet és:

  • Seleccionar l'opció de Moneda estrangera » Transferència externa en divises

Empleneu les dades que se sol·liciten:

  • Nom de l'ordenant: apareix per defecte el nom del titular de les claus d'accés d'Oficina Internet.
  • Tipus de document: heu de seleccionar quin document indicareu, DNI, targeta de residència o passaport.
  • Número de document: cal indicar el número de document que heu seleccionat en Tipus de document.
  • Compte a càrrec: heu de seleccionar el compte en què voleu que se vos carregue l'operació.
  • Dades del beneficiari: cal emplenar el nom, el compte (en este camp introduireu les dades del compte, lletres i números, ja que no existeix limitació, atés que no ha de coincidir amb el format europeu per als comptes), el domicili, la població i el país del beneficiari a qui va dirigida la transferència.
  • Clau de banc: heu d'introduir la clau SWIFTen de l'entitat beneficiària, clau composta per 11 caràcters, els tres últims de la qual són XXX. Si introduïu esta dada, no cal incloure les dades bancàries de l'entitat beneficiària. Per tal de garantir que la transferència arriba correctament, és convenient que este codi siga confirmat per l'entitat beneficiària de la transferència.
  • Concepte: el concepte que voleu que figure en la transferència.
  • Import: la quantitat que voleu transferir.
  • Divisa: moneda amb què voleu fer la transferència.
  • Imputació de comissions: heu d'escollir si la comissió de l'operació l'assumireu vós (l'ordenant), el beneficiari, o serà compartida entre els dos.
  • Firma: heu d'indicar la firma electrònica que utilitzeu en el servei Oficina Internet. Si el compte és conjunt, haureu d'incloure la firma dels altres titulars del compte.

Per tal que la transferència es faça correctament:

  • En seleccionar el tipus de document, heu de seleccionar DNI i introduir-lo sense la lletra.
  • Les transferències en divises es poden realitzar fins a les 21 h, hora peninsular; si ho intenteu fora d'este horari, el servei no estarà disponible.
  • És imprescindible posar les tres X del final del codi SWIFT. Si poseu la clau SWIFT, no heu d'emplenar més dades del banc beneficiari, ja que si hi introduïu alguna dada més, donarà error.

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com s'imprimeix el justificant d'una transferència?

L'operativa que heu de seguir per imprimir un justificant de transferència feta a través del servei d'Oficina Internet és la següent:

  • Aneu a l'opció Comptes » Consulta d'estat d'ordres
  • Escolliu «Transferències» en pessetes/euros i feu clic en "Acceptar".
  • una vegada aparega el moviment, premeu "Detall".
  • Feu clic sobre «Petició de justificant»
  • imprimir el justificant des del propi navegador

El número de referència que facilita el justificant no s'admet com a justificant de pagament. Este justificant, el podeu sol·licitar a través del servei Oficina Telefònica o a la vostra sucursal de Bankia.

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

Com puc consultar el saldo d'un compte?

L'operativa per a consultar el saldo d'un compte en el servei d'Oficina Internet és la següent:

  • Aneu a l'opció Comptes » Consultes » Saldo

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com se sol·licita una targeta?

L'operativa que heu de seguir en Oficina Internet per contractar una targeta és:

  • Dins de Targetes » Contractar

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com puc contractar Oficina Internet?

Bankia posa a la vostra disposició el servei Multiaccés per poder fer operacions bancàries a través d'Internet.

Multiaccés és un sistema d'unificació de claus dels serveis de banca a distància que inclou:

  • Oficina Internet
  • Oficina Telefónica
  • Oficina WAP
  • Oficina TV

Este sistema vos permet accedir a tots els serveis utilitzant el DNI, el número secret (PIN) de la vostra targeta i una única firma electrònica per a tots els serveis.

Per contractar Multiaccés o fins i tot fer-vos-en client de Bankia podeu:

  • Emplenar el següent formulari; Les dades que introduïu arribaran a la sucursal seleccionada que prepararà tot el que calga i es posarà en contacte amb vos.
  • Acudiu a qualsevol sucursal de la xàrcia comercial i realitzeu els tràmits personalment.
  • Si actualment sou client de Oficina Telefónica també podeu sol·licitar-ho a través d'este canal. Per fer-ho, heu d'identificar-vos com a usuari i sol·licitar-ne la contractació a un gestor telefònic.

Per a qualsevol consulta addicional, podeu contactar amb el Servei d'Informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 1 0.

El sistema m'indica que no dispose de productes associats al servei. Com puc associar-los a Oficina Internet?

Probablement heu contractat productes amb posterioritat a l'alta en el servei Oficina Internet, de manera que no deuen estar associats al servei, per la qual cosa el sistema no vos mostrarà la informació relativa a estos productes.

Per associar-los, únicament heu de seleccionar en la part superior l'opció «Personalitzar» . Dins d'esta secció, heu de seleccionar «Productes» i escollir el tipus que vulgueu associar. Heu de marcar el que voleu incorporar i escollir l'estat de "només consulta" o "operar", en funció de les vostres preferències.

Quin import màxim diari tinc establert per a realitzar transferències a través d'Oficina Internet?

En el moment de la contractació del servei, per motius de seguretat, s'estableix per defecte un límit màxim de 12.000 euros diaris per a la realització d'operacions de transferències externes.

Este límit és acumulatiu durant el dia, cosa que suposa que diàriament podreu realitzar tantes operacions com vullgueu mentre no excediu esta quantitat.

No obstant això, sempre que vullgueu podreu sol·licitar, a la vostra oficina, un increment o rebaixa de l'import màxim.

Com puc modificar les meues domiciliacions bancàries?

Podeu accedir a esta operativa seleccionant Domiciliacions » Comptes.

A través d'esta utilitat, podreu consultar per a cada compte les domiciliacions que tinga actives en cada moment. Obtindreu més informació accedint al detall de cada una, on a més podreu generar "ordres de no càrrec" o "canviar el compte associat".

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

Com puc saber el concepte d'un càrrec anotat en el meu compte?

Si necessiteu conéixer informació addicional d'un apunt en concret realitzat en el vostre compte, únicament heu de fer una «consulta d'últims moviments», seleccionar l'apunt i fer clic en el botó de detall ubicat a la dreta de cada moviment.

Si seleccioneu «Consulta de moviments amb detall», tindreu la possibilitat de visualitzar globalment els moviments ampliats dels vostres comptes, sense haver de seleccionar individualment cada operació. A més, per facilitar-ne l'ús, podeu baixar-vos esta informació en un fitxer amb el format que vos resulte més còmode per al seu ús.

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

Què he de fer amb operacions de transferència que es queden pendent de càrrec i a què es deu esta situació?

Quan feu una transferència a través d'Oficina Internet amb càrrec a un compte que en el moment de l'operació no disposa de saldo suficient, eixa operació quedarà pendent per insuficiència de saldo.

Si disposeu de saldo en altres comptes i posteriorment traspasseu fons al compte de càrrec i cobriu així l'import total de la transferència, l'operació no es realitzarà perquè eixe tipus d'ordres s'anul·len per si soles.

Haureu de contactar amb la vostra oficina per tal que autoritze l'operació, o bé tornar a fer la transferència quan tinga saldo.

Com puc contractar un compte amb diversos titulars a través d'Oficina Internet?

En Oficina Internet és possible realitzar la contractació de comptes i incorporar-hi fins a tres titulars. Els titulars han de ser majors d'edat i clients d'Oficina Internet amb clau d'accés i firma electrònica i cal que n'incorporen la firma electrònica en el moment de l'obertura del compte.

La incorporació de més titulars es realitza fent clic sobre l'enllaç «Incorporar més titulars» situat en la pàgina de contractació del compte que hàgeu seleccionat. Prèviament, haureu d'indicar la disponibilitat del compte, "Indistinta" o "Conjunta", en funció de si volen operar tots els titulars de forma independent o si es requereix la firma de manera conjunta.

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

Quins productes puc contractar en Oficina Internet?

Oficina Internet vos permet realitzar la contractació en línia d'una àmplia gamma de productes:

  • de 5 a 150 euros, en múltiples de 5 euros.
  • dipòsits
  • fons d'inversió
  • plans de pensions
  • comptes de valors

Així mateix, podeu efectuar la sol·licitud de:

  • préstecs
  • Targetes de crèdit, que seran enviades a la vostra oficina, des d'on tramitaran l'operació i contactaran amb vós per informar-vos de la resolució

Dins d'Oficina Internet, trobareu informació detallada de tots els productes disponibles per a la contractació/sol·licitud, així com una navegació senzilla i guiada per tal que dueu a terme la contractació dels productes que més vos convinga de forma ràpida i còmoda.

Com puc modificar el domicili i les dades personals?

Premeu sobre Personalitzar » Dades personals per modificar l'adreça, el telèfon, el domicili de correspondència i l'adreça de correu electrònic.

Les modificacions de dades es realitzaran durant els dies següents a la vostra sol·licitud.

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

Com puc personalitzar els noms dels productes?

Podeu identificar còmodament tots els vostres productes mitjançant la incorporació dels "àlies" que vulgueu. Per a això, únicament heu d'accedir a l'opció «Personalitzar», disponible en la part superior de la pàgina d'Oficina Internet.

Vos mostrarem tots els productes que teniu associats al servei, per tal que ens indiqueu el nom pel qual voleu identificar-ne cada un (per exemple: compte de la nòmina, compte d'estalvi, targeta de viatges, etc.).

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.

Quins rebuts puc pagar a través d'Oficina Internet?

Bankia disposa d'acords amb un gran nombre de companyies de subministraments, financeres, ajuntaments, etc. que permeten realitzar el pagament dels vostres rebuts i impostos a través d'Oficina Internet.

Si voleu saber si un rebut o un tribut concret es pot pagar a través del canal, podeu localitzar-lo a través del «Cercador d'emissors» que es troba habilitat dins d'Altres impostos » Tributs imposats . El sistema vos indicarà els passos necessaris per a completar l'operació.

Disposeu d'un servei demostració que vos il·lustrarà sobre com realitzar esta operativa o qualsevol altra de l'Oficina Internet.