Bankia

Telèfon d'atenció al client:902 2 4 6 8 10

Seleccionar idioma:

Preguntes freqüents

Què faig si es bloqueja la clau d'accés?

El servei d'Oficina Internet es pot bloquejar:

  • Si introduïu erròniament un nombre successiu de vegades la vostra clau d'accés
  • Si introduïu erròniament en consecutives ocasions la vostra firma

En estos casos apareixerà el missatge "Usuari bloquejat" i haureu de procedir, per tant, a desbloquejar la clau d'accés.

Pot desbloquejar l'usuari d'Oficina d'Internet a través dels Caixers Avançats amb la targeta associada al servei. Per a això seleccioni l'opció Altres operacions/ Multiaccés i posteriorment Desbloqueig de claus, o en qualsevol cas sempre acudint a una sucursal de Bankia.

Per a qualsevol consulta addicional pot contactar amb el Servei Tècnic d'Oficina Internet, en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com es canvia la clau d'accés?

La forma més còmoda de modificar la clau d'accés és a través del servei Oficina Internet.

A la part superior de la totes les pàgines seleccioni Personalitzar, després Claus / Multiaccés i, finalment, Clau d'accés.

Recordi que si és client multiaccés i modifica la seua firma, esta es modificarà per a tots els serveis de Banca a Distància: Oficina Internet, Oficina Telefónica i Oficina Wap.

A més, si modifica la seua clau d'accés, també es veurà modificat el nombre PIN de la seua targeta associada.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

 

Què és una firma electrònica i com puc obtindre-la?

La firma electrònica és una clau numèrica d'entre cinc i huit caràcters que vos lliurarà la vostra oficina en el moment de la contractació del servei. Esta clau és necessària per a realitzar operacions que requerisquen mobilitzacions de fons monetaris, com ara operacions de transferències, traspassos, recàrregues de mòbil, pagaments d'impostos, contractació de productes, modificació de condicions, etc.

Si el que vol és canviar la firma electrònica pot fer-ho des del servei Oficina Internet. Per fer-ho, a la part superior de qualsevol de les pàgines seleccioni Personalitzar/ Claus / Multiaccés i finalment Firma.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Si en el moment de realitzar una operació d'este tipus no disposa de firma o es troba bloquejada, haurà de sol·licitar-la a la seua oficina qui per motius de seguretat haurà de lliurar-se-la personalment.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com puc recarregar el mòbil?

Des de l'Oficina Internet pot recarregar l'import que necessiti sigui qual sigui el seu operador. L'operativa a seguir és:

  • En el menú de Targetes seleccionar Operativa, una vegada ahí prémer sobre Recàrrega de mòbils.
  • O, en l'opció Altres Operacions seleccionar Recàrrega de mòbils.

A més, si el vol, pot guardar l'operació en favorits per tal que en la següent ocasió li resulti més fàcil.

També pot efectuar la recàrrega del seu mòbil en Oficina Telefónica amb la seua targeta de crèdit, de manera ràpida i senzilla. Únicament ha d'indicar el codi de l'operació 130. A continuació, el sistema automàtic vos sol·licitarà el núm. de telèfon mòbil, l'operador i la quantitat que voleu recarregar.

Els imports permesos són:

Movistar/Moviline: de 5 a 150 euros, en múltiples de 5 euros.
Vodafone/Orange/Euskaltel: de 10 a 150 euros, en múltiples de 10 euros.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

He perdut la meua targeta, què he de fer?

En cas de pèrdua d'una targeta, l'operativa que heu de seguir en Oficina Internet és:

  • Dins del menú de Targetes seleccionar Consultes. A continuació ha de seguir les instruccions que s'indiquen en Extraviament.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com se sol·licita un talonari?

Per dur a tereme esta operació en Oficina Internet, l'operativa que heu de seguir és:

  • Seleccionar Comptes
  • Seleccionar Xecs
  • Finalment, Petició de talonari

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com es fa una transferència a un compte a l'estranger?

L'operativa que heu de seguir per fer una transferència a l'estranger a través del servei Oficina Internet és:

  • Seleccionar l'opció de Moneda Estrangera
  • Seleccionar Transferència externa en Divises

Empleneu les dades que se sol·liciten:

  • Nom de l'ordenant: apareix per defecte el nom del titular de les claus d'accés d'Oficina Internet.
  • Tipus de document: ha de seleccionar quin document indicarà, DNI, Targeta de Residència o Passaport.
  • Nombre de Document: indicar el nombre de document que hagi seleccionat en Tipus de Document.
  • Compte a càrrec: seleccionar el compte en què vol que es li carregui l'operació.
  • Dades del beneficiari: ha d'emplenar el Nom, Compte (en este camp introdeucirá les dades del compte, lletres i números, ja que no existeix limitació atés que no ha de coincidir amb el format europeu per als comptes), domicili, població i país del beneficiari a què vaa realitzar la transferència.
  • Clau de Banc: ha d'introduir la clau SWIFTen de l'entitat beneficiària, clau composta per 11 caràcters, sent els tres últims XXX. Si vosté introdueix esta dada no cal incloure les dades bancàries de l'entitat beneficiària. Per tal de garantir que la transferència arriba correctament, és convenient que este codi siga confirmat per l'entitat beneficiària de la transferència.
  • Concepte: el concepte que voleu que figure en la transferència.
  • Import: la quantitat que voleu transferir.
  • Divisa: moneda amb què voleu fer la transferència.
  • Imputació de comissions: ha d'escollir si la comissió de l'operació la va assumir vosté (ordenant), el beneficiari, o serà compartit entre ambdós.
  • Firma: indicarà la Firma Electrònica que utilitza en el servei d'Oficina Internet. Si el compte és conjunt haurà d'incloure la firma dels altres titulars del compte.

Per tal que la transferència es faça correctament:

  • En seleccionar el tipus de document, ha de seleccionar DNI i introduir-ho sense la lletra.
  • Les transferències en divises es poden realitzar fins a les 21.00 hora peninsular, si l'intenta fora d'este horari el servei no estarà disponible.
  • És imprescindible posar les tres X del final del codi SWIFT. Si poseu la clau SWIFT, no heu d'emplenar més dades del banc beneficiari, ja que si hi introduïu alguna dada més, donarà error.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

 

Com s'imprimeix el justificant d'una transferència?

L'operativa que heu de seguir per imprimir un justificant de transferència feta a través del servei d'Oficina Internet és la següent:

  • en l'opció Comptes seleccionar Consulta estat d'ordres
  • escollir Transferències en pessetes/euros i prémer Acceptar
  • una vegada aparegui el moviment, prémer Detall
  • prémer Petició de justificant
  • imprimir el justificant des del propi navegador

El número de referència que facilita el justificant no s'admet com a justificant de pagament. Este justificant, el podeu sol·licitar a través del servei Oficina Telefònica o a la vostra sucursal de Bankia.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Com puc consultar el saldo d'un compte?

L'operativa per a consultar el saldo d'un compte en el servei d'Oficina Internet és la següent:

  • En l'opció Comptes seleccioni Consultes, i una vegada ací Saldo.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com se sol·licita una targeta?

L'operativa que heu de seguir en Oficina Internet per contractar una targeta és:

  • Dins de Targetes seleccionar Contractar

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

No obstant això, per a qualsevol consulta o aclariment no dubti a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Com puc contractar Oficina Internet?

Bankia posa a la vostra disposició el servei Multiaccés per poder fer operacions bancàries a través d'Internet.

Multiaccés és un sistema d'unificació de claus dels serveis de banca a distància que inclou:

  • Oficina Internet
  • Oficina Telefónica
  • Oficina WAP
  • Oficina TV

Este sistema vos permet accedir a tots els serveis utilitzant el DNI, el número secret (PIN) de la vostra targeta i una única firma electrònica per a tots els serveis.

Per contractar Multiaccés o fins i tot fer-vos-en client de Bankia podeu:

  • Emplenar el següent formulari; Les dades que introduïu arribaran a la sucursal seleccionada que prepararà tot el que calga i es posarà en contacte amb vos.
  • Acudiu a qualsevol sucursal de la xàrcia comercial i realitzeu els tràmits personalment.
  • Si actualment sou client de Oficina Telefónica també pot sol·licitar-ho a través d'este canal. Per a això ha d'identificar-se com a usuari i sol·licitar la contractació a un gestor telefònic.

Per a qualsevol consulta addicional pot contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 1 0.

El sistema m'indica que no dispose de productes associats al servei. Com puc associar-los a Oficina Internet?

Probablement heu contractat productes amb posterioritat a l'alta en el servei Oficina Internet, de manera que no deuen estar associats al servei, per la qual cosa el sistema no vos mostrarà la informació relativa a estos productes.

Per associar-los, únicament ha de seleccionar a la part superior l'opció Personalitzar. Dins d'esta secció, ha de seleccionar Productes i escollir el tipus que vulgui associar. Ha de marcar aquell que vulgui incorporar i escollir l'estat de " sol consulta " o " operar ", en funció de les seues preferències.

Quin import màxim diari tinc establert per a realitzar transferències a través d'Oficina Internet?

En el moment de la contractació del servei, per motius de seguretat, s'estableix per defecte un límit màxim de 12.000 euros diaris per a la realització d'operacions de transferències externes.

Este límit és acumulatiu durant el dia, cosa que suposa que diàriament podreu realitzar tantes operacions com vullgueu mentre no excediu esta quantitat.

No obstant això, sempre que vullgueu podreu sol·licitar, a la vostra oficina, un increment o rebaixa de l'import màxim.

Com puc modificar les meues domiciliacions bancàries?

Pot accedir a esta operativa seleccionant Domiciliacions dins de l'opció Comptes del menú principal.

A través d'esta utilitat, podreu consultar per a cada compte les domiciliacions que tinga actives en cada moment. Obtindreu més informació accedint al detall de cada una, on a més podreu generar "ordres de no càrrec" o "canviar el compte associat".

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Com puc saber el concepte d'un càrrec anotat en el meu compte?

Si necessita conèixer informació addicional d'un apunt en concret realitzat en el seu compte, únicament ha de realitzar una consulta d'últims moviments, seleccionar l'apunt i punxar en el botó de detall ubicat a la dreta de cada moviment.

Si selecciona Consulta de moviments amb detall, tindrà la possibilitat de visualitzar globalment els moviments ampliats dels seus comptes, sense la necessitat de seleccionar individualment cada operació. A més, per facilitar el seu lloc de treball, pot baixar-se esta informació en un fitxer en el format que li resulti més còmode per al seu ús.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

 

Què he de fer amb operacions de transferència que es queden pendent de càrrec i a què es deu esta situació?

Quan vosté realitza una transferència a través d'Oficina Internet amb càrrec a un compte en què en el moment de l'operació no disposa de saldo suficient, eixa operació quedarà pendent per insuficiència de saldo.

Si disposeu de saldo en altres comptes i posteriorment traspasseu fons al compte de càrrec i cobriu així l'import total de la transferència, l'operació no es realitzarà perquè eixe tipus d'ordres s'anul·len per si soles.

Haurà de contactar amb la seua oficina per tal que autoritzi l'operació o tornar a realitzar la transferència al moment que tingui saldo.

Com puc contractar un compte amb diversos titulars a través d'Oficina Internet?

En Oficina Internet és possible realitzar la contractació de comptes i incorporar-hi fins a tres titulars. Els titulars han de ser majors d'edat i clients d'Oficina Internet amb clau d'accés i firma electrònica i cal que n'incorporen la firma electrònica en el moment de l'obertura del compte.

La incorporació de més titulars es realitza punxant sobre l'enllaç Incorporar més titulars situats en la pàgina de contractació del compte que hagi seleccionat. Prèviament, haurà d'indicar la disponibilitat del compte " Indistinta " o " Conjunta ", en funció de que vulguin operar tots els titulars de forma independent o requereixin la firma de manera conjunta.

Disposa d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Quins productes puc contractar en Oficina Internet?

Oficina Internet li permet realitzar la contractació en línia d'una àmplia gamma de productes:

  • de 5 a 150 euros, en múltiples de 5 euros.
  • dipòsits
  • fons d'inversió
  • plans de pensions
  • comptes de valors

Així mateix, pot efectuar la sol·licitud de:

  • préstecs
  • targetes de crèdit, que seran enviades a la seua oficina des d'on tramitaran la seua operació i contactaran amb vosté per informar-li de la resolució

Dins d'Oficina Internet, trobarà informació detallada de tots els productes disponibles per a la seua contractació/sol·licitud, així com una navegació senzilla i guiada per tal que vosté realitzi la contractació dels productes que més li convinguin d'una forma ràpida i còmoda.

Com puc modificar el domicili i les dades personals?

Premi a Personalitzar / Dades Personals per modificar la seua direcció, telèfon, domicili de correspondència i adreça de correu electrònic.

Les modificacions de dades es realitzaran durant els dies següents a la vostra sol·licitud.

Disposeu d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Com puc personalitzar els noms dels productes?

Vosté pot identificar còmodament tots els seus productes mitjançant la incorporació dels " Àlies " que vulgui. Per a això únicament ha d'accedir a opció Personalitzar, disponible a la part superior de la pàgina d'Oficina Internet.

Vos mostrarem tots els productes que teniu associats al servei, per tal que ens indiqueu el nom pel qual voleu identificar-ne cada un (per exemple: compte de la nòmina, compte d'estalvi, targeta de viatges, etc.).

Disposa d'un servei demostració que li il·lustrarà com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.

Quins rebuts puc pagar a través d'Oficina Internet?

Bankia disposa d'acords amb un gran nombre de companyies de subministraments, financeres, ajuntaments, etc. que permeten realitzar el pagament dels vostres rebuts i impostos a través d'Oficina Internet.

Si vol saber si un rebut o un tribut concret pot pagar-se a través del canal, pot localitzar-ho a través del Cercador d'Emissors que es troba habilitat dins d'Altres Impostos de l'opció Tributs Imposats . El sistema vos indicarà els passos necessaris per a completar l'operació.

Disposa d'un servei demostració que li il·lustrarà sobre com realitzar esta i qualsevol altra operativa de l'Oficina Internet.