Bankia

Telèfon d'atenció al client:902 2 4 6 8 10

Seleccionar idioma:

Preguntes freqüents

Quan tarden a estar disponible els diners quan s'ingressa un xec?

Després de realitzar l'ingrés d'un xec d'una entitat nacional en el compte, el termini aproximat després del qual el xec es troba disponible és de 3 dies hàbils aproximadament.

No obstant això, per a qualsevol aclariment addicional, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'Informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Quina comissió es cobra per fer una transferència a un compte d'una altra entitat?

Si més no, les comissions són informades en realitzar l'operació.

Estes comissions es poden consultar de la següent manera:

  • Oficina Internet: en seleccionar l'opció de «Transferència a altres entitats» apareix un missatge informatiu.
  • Oficina Telefónica: en finalitzar l'operació es comunica al client l'existència de la comissió. Si és un gestor, directament i si és en mode automàtic, mitjançant un missatge informatiu que li sol·licita la conformitat o no amb l'operació realitzada.
  • Autoservei: en la pantalla de confirmació de dades apareix un missatge informatiu, tenint el client l'opció de finalitzar o no l'operació.
Quins requeriments tècnics necessita el meu ordinador per a operar per Internet?

Per poder utilitzar l'Oficina Internet Bankia només necessita disposar d'un ordinador amb connexió a Internet. No hi ha requisits mínims pel que fa a la memòria o la capacitat de processament, però es recomana alguna de les següents versions de navegador o superiors:

  • Internet Explorer 5.0
  • Netscape 6.0
  • Mozilla 1.0
  • Opera 7.0

El lloc web utilitza un protocol d'alta seguretat de 128 bits que garanteix que vos trobeu en el portal de Bankia i que sou l'únic que podeu veure les vostres dades. Si experimenteu alguna dificultat per accedir-hi, proveu a verificar la intensitat de xifrat que utilitza el vostre navegador. Per a això ha de seleccionar en el menú superior l'opció d'Ajuda » Sobre . La informació que mostrarà vos indica quina és la capacitat del vostre navegador; si és inferior a 128 bits haureu d'actualitzar-ne la versió.

No obstant això, per a qualsevol aclariment addicional, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'Informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Quin és el telèfon d'informació?

El Servei d'informació General d'Atenció al Client és el 902 2 4 6 8 10.
A més, per a operacions amb l'Oficina Telefónica podeu:

  • Marcar el 902 24 68 10 des de qualsevol punt del país o
  • el 91 602 46 80si ho feu des de Madrid.
Quin és l'horari de les oficines de Bankia?

Horari d'atenció al públic:

  • Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8.15 h a 14.15 h
  • Dijous de 8.15 h a 14.15 h i de 16.45 h a 19.15 h

En jornada d'estiu (de l'1 de maig al 30 de setembre) l'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 8.15 a 14.15 h.

A més, existeixen oficines amb horari especial que obrin totes les vesprades i, algunes també, dissabte al matí. Per trobar alguna d'estes acudeixi a l'cercador d'oficines i caixers i en els criteris de selecció marqui «Oficines amb horari especial».

Què és el codi IBAN?
El codi IBAN (Internacional Bank Account Number) és una sèrie de caràcters alfanumèrics que identifica un compte determinat en una entitat financera a la Unió Europea.

Per a les seues transaccions exteriors, és convenient utilitzar juntament amb l'IBAN el BIC (Bank Identifier Code) de Bankia (CAHMESMMXXX). L'objectiu d'ambdós estàndards és facilitar el tractament automàtic de pagaments i cobraments transfronterers.
Com trobe el telèfon d'una sucursal de Bankia?

Des del cercador d'oficines i caixers. pot seleccionar la sucursal en què està interessat.

En la informació resultat trobareu l'adreça, el telèfon i el fax, entre altres dades.