Bankia

Telèfon d'atenció al client:902 2 4 6 8 10

Seleccionar idioma:

Preguntes freqüents

Quan tarden a estar disponible els diners quan s'ingressa un xec?

Després de realitzar l'ingrés d'un xec d'una entitat nacional en el compte, el termini aproximat a partir del qual el xec es troba disponible és de 3 dies hàbils aproximadament.

No obstant això, per a qualsevol aclariment addicional, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'Informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Quina comissió es cobra per fer una transferència a un compte d'una altra entitat?

Si més no, les comissions són informades en realitzar l'operació.

Estes comissions es poden consultar de la següent manera:

  • Oficina Internet: en seleccionar l'opció de «Transferència a altres entitats», apareix un missatge informatiu.
  • Oficina Telefónica: en finalitzar l'operació es comunica al client l'existència de la comissió. Si és un gestor, directament, i si es fa en mode automàtic, mitjançant un missatge informatiu que sol·licita la conformitat o no amb l'operació realitzada.
  • Autoservei: en la pantalla de confirmació de dades apareix un missatge informatiu, moment en què el client té l'opció de finalitzar, o no, l'operació.
Quins requeriments tècnics necessita el meu ordinador per a operar per Internet?

Per a poder utilitzar l'Oficina Internet Bankia només cal disposar d'un ordinador amb connexió a Internet. No hi ha requisits mínims pel que fa a la memòria o la capacitat de processament, però es recomana alguna de les següents versions de navegador o superiors:

  • Internet Explorer 5.0
  • Netscape 6.0
  • Mozilla 1.0
  • Opera 7.0

El lloc web utilitza un protocol d'alta seguretat de 128 bits que garanteix que vos trobeu en el portal de Bankia i que sou l'únic que podeu veure les vostres dades. Si experimenteu alguna dificultat per accedir-hi, proveu a verificar la intensitat de xifrat que utilitza el vostre navegador. Per fer-ho, heu de seleccionar en el menú superior l'opció Ajuda » Sobre . La informació que mostrarà vos indica quina és la capacitat del vostre navegador; si és inferior a 128 bits haureu d'actualitzar-ne la versió.

No obstant això, per a qualsevol aclariment addicional, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'Informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Quin és el telèfon d'informació?

El telèfon del Servei d'Informació General d'Atenció al Client és 902 2 4 6 8 10.
A més, per a operacions amb l'Oficina Telefónica podeu:

  • Marcar el 902 24 68 10 des de qualsevol punt del país o
  • el 91 602 46 80si ho feu des de Madrid.
Quin és l'horari de les oficines de Bankia?

Horari d'atenció al públic:

  • Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 8.15 h a 14.15 h
  • Dijous de 8.15 a 14.15 h i de 16.45 a 19:15h.

En jornada d'estiu (de l'1 de maig al 30 de setembre) l'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 8.15 a 14.15 h.

A més, existeixen oficines amb horari especial que obrin totes les vesprades i, algunes també, dissabte al matí. Per trobar-ne alguna d'estes característiques, acudiu al cercador d'oficines i caixers..

Què és el codi IBAN?
El codi IBAN (Internacional Bank Account Number) és una sèrie de caràcters alfanumèrics que identifica un compte determinat en una entitat financera a la Unió Europea.

Per a les vostres transaccions exteriors, és convenient utilitzar, juntament amb l'IBAN, el BIC (Bank Identifier Code) de Bankia (CAHMESMMXXX). L'objectiu d'ambdós estàndards és facilitar el tractament automàtic de pagaments i cobraments transfronterers.
Com trobe el telèfon d'una sucursal de Bankia?

Des del cercador d'oficines i caixers. podeu seleccionar la sucursal en què esteu interessat.

En la informació resultat trobareu l'adreça, el telèfon i el fax, entre altres dades.