Bankia

Telèfon d'atenció al client:902 2 4 6 8 10

Seleccionar idioma:

Preguntes freqüents

Què és Multiaccés?

Multiaccés és un servei que ofereix Bankia per fer operacions bancàries a través d'Internet.

Es tracta d'un " sistema d'unificació de claus " dels serveis de Banca a Distància (Oficina Telefónica, Oficina Internet, Oficina Wap, Oficina TV) que s'associen a una targeta de què vosté és el titular.

Este nou sistema vos permet accedir a tots els serveis de banca a distància utilitzant el vostre DNI, el número secret (PIN) de la vostra targeta i una única firma electrònica per a tots els serveis.

Multiaccés li permet realitzar diverses operacions, com efectuar traspassos i transferències (en este cas amb comissions preferencials respecte a les aplicades des de la pròpia oficina), operar amb valors, consultar els seus fons d'inversió, plans de pensions, etc., amb la comoditat de no haver de desplaçar-se a la sucursal.

Pot contractar el Servei Multiaccés, de forma totalment gratuïta, a través de qualsevol oficina de la xàrcia de Bankia.

Per a qualsevol consulta addicional pot contactar amb el Servei d'informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.

Una persona que no té nòmina pot sol·licitar un préstec?

Bankia ofereix la possibilitat de sol·licitar un préstec sense disposar de nòmina. Qualsevol sucursal, amb les dades que li siguin facilitats, procedirà a realitzar un estudi de la sol·licitud podent sol·licitar algun tipus de garantia (hipotecària, personal, etc.) depenent de les característiques del préstec.

Quines targetes puc utilitzar a l'estranger?

Amb les targetes Bankia pot realitzar les seues compres, també a l'estranger.

Les comissions per operar a l'estranger són:

  • Targetes de dèbit (Visa Electrón i Maestro)
  • Targetes de crèdit (Visa Classic, Visa Or, etc.)

No obstant això, per a qualsevol aclariment addicional, no dubteu a acudir a qualsevol oficina de Bankia o contactar amb el Servei d'Informació General en el telèfon 902 2 4 6 8 10.