Preguntes freqüents

  • Què és una signatura digital i com puc obtenir-la?

    La signatura digital és una clau numèrica entre cinc i vuit caràcters que obtindreu en el moment de contractar el servei. Aquesta clau és necessària per fer determinades operacions en els canals digitals, com per exemple aquelles que requereixin mobilitzacions de fons (transferències, traspassos, pagament d'impostos,…), contractació de productes, modificació de condicions, etc.

    Si en el moment de fer una operació d'aquest tipus no teniu la signatura digital o està bloquejada, podrà crear una nova des de Bankia En línia o des de l'App Mòbil. També podeu desbloquejar la clau de signatura digital en qualsevol Caixer de Bankia introduint alguna de les vostres targetes operatives.

    I, si ho preferiu, també podeu anar a una oficina de Bankia, on us la podran facilitar.

  • Com puc operar en línia?

    Si ja sou client de Bankia podeu donar-vos-hi d'alta des del botó “Accés clients” que trobareu a la capçalera dreta del portal, i després prement el botó “Sol·licitar claus”.

    Si encara no sou client de Bankia, podeu donar-vos-hi d'alta al nostre web accedint al botó “Fes-te'n client” ubicat a la capçalera del portal. O, si ho preferiu, podeu anar a qualsevol de les nostres oficines.

  • Com puc pagar un impost?

    Bankia disposa d'acords amb un gran nombre de companyies de subministraments, financeres, ajuntaments, etc. que permeten fer el pagament dels vostres rebuts i impostos a través dels nostres canals digitals.

    Podeu pagar els rebuts o tributs tant des de la nostra App mòbil de Bankia com des de la nostra Bankia En línia, en què a més podrà consultar nostre Cercador d'emissors.

  • Com puc trobar l'adreça de les oficines de Banca Personal més pròximes?

    A la capçalera del portal disposeu d'un accés directe al Cercador d'oficines i caixers, on podreu trobar l'adreça de l'oficina de Banca Personal més pròxima.

  • Què és el codi IBAN?

    L'International Bank Account Number (o IBAN) és una sèrie de caràcters alfanumèrics que identifiquen un compte determinat en una entitat financera a qualsevol lloc del món. Per a les vostres transaccions exteriors, és convenient utilitzar, juntament amb l'IBAN, el BIC (Bank Identifier Code) de Bankia (CAHMESMMXXX). L'objectiu d'ambdós estàndards és facilitar-ne el tractament automàtic de pagaments i cobraments transfronterers.

  • Com puc posar-me en contacte amb Bankia?

    A la capçalera del portal teniu un botó de "Atenció al client”, on trobareu els nostres telèfons de contacte i tota la informació sobre els nostres canals d'atenció.

    Si ho preferiu, podeu anar personalment a qualsevol de les nostres oficines de Bankia. Trobeu l'oficina de Bankia més pròxima al Cercador d'oficines disponible a la capçalera del portal.

  • Quines són les comissions principals que cobra Bankia?

    A Bankia hem tret les comissions a tots els nostres clients. Comissions d'administració i manteniment de comptes, les quotes de les targetes de dèbit habituals, les comissions per transferències sense límit i per qualsevol canal… i, per descomptat, no cobrem per l'ingrés de xecs nacionals.

    Podeu consultar la resta d'informació i condicions del programa PER SER TU. També teniu disponible, al peu de pàgina, tota la informació sobre tarifes i comissions.

  • Com puc saber quin és el codi SWIFT (BIC) d'un compte?

    El codi BIC (Bank Identifier Code), també conegut com a codi SWIFT, és una sèrie de vuit o onze caràcters alfanumèrics que identifica una entitat financera o una oficina d'una entitat financera. Per a les vostres transaccions exteriors, és convenient utilitzar, juntament amb l'IBAN, el BIC (Bank Identifier Code) de Bankia (CAHMESMMXXX). L'objectiu d'ambdós estàndards és facilitar-ne el tractament automàtic de pagaments i cobraments transfronterers.

  • Què és una ordre de prou pèrdues (stop loss)?

    Els stop loss són nivells o punts de venda que un client pot establir sobre una posició de la qual és titular, i serveixen per limitar les pèrdues en una operació de compravenda de valors, quan la cotització d'un valor es troba per sobre d'aquest nivell.

    L'objectiu d'aquest tipus d'ordres és evitar que una operació generi una pèrdua més gran que la que el client vol assumir.

  • Com fer un cobrament de dividends?

    Per fer el cobrament de dividends d'una societat de la qual el client és titular, cal atendre les condicions establertes per la mateixa societat. Per fer-ho el vostre gestor personal us recomanarà l'opció més adequada o avantatjosa.

  • En què consisteix l'assessorament que em proporciona el meu gestor?

    El seu gestor personal analitza el vostre perfil i necessitats per brindar-vos un assessorament totalment personalitzat. Identifica la inversió que més us interessa, vigilant permanentment l'estat de la vostra cartera i revisant l'evolució de la vostra inversió per adequar-la a la situació econòmica del moment.

  • Com puc rebre el Butlletí?

    Subscrivint-vos-hi des de la nostra pàgina a través d'un senzill procés que no dura més d'un minut.Accés a la subscripció

  • Amb quina periodicitat rebo el Butlletí?

    El Butlletí de Banca Personal us acosta setmanalment la informació més actualitzada dels diversos mercats geogràfics i financers.

  • Puc rebre un extracte integrat amb tots els meus rebuts? Amb quina periodicitat?

    Sí, els nostres clients de Banca Personal reben mensualment un extracte integrat gratuït amb tota la seva informació de correspondència agrupada.

  • Puc aconseguir un avançament de la meva informació fiscal?

    Sí, els nostres clients de Banca Personal, de manera exclusiva, abans del tancament de l'any fiscal, reben informació dels rendiments obtinguts en els productes contractats amb Bankia, perquè puguin planificar la seva fiscalitat amb ajuda del gestor.

  • Pot ajudar-me el meu gestor en el càlcul de les implicacions fiscals de les meves inversions i a optimitzar la seva tributació amb productes?

    El vostre gestor personal us ajudarà a calcular les implicacions fiscals de les vostres inversions, i a optimitzar la vostra tributació amb productes com plans de pensions, fons d'inversió o el Dipòsit Estalvi 5.

  • Com puc posar-me en contacte amb el meu gestor personal?

    Podeu trucar-li directament al telèfon de contacte, o a través de l'Oficina Internet, a la pestanya de Gestor personal, on podeu enviar-li un missatge o sol·licitar-hi una cita. O, si ho preferiu, també podeu enviar-li un SMS.

  • Puc concertar una cita amb el meu gestor en una oficina de Bankia?

    Clar, trucant directament al seu gestor o a través de Bankia En línia, a la pestanya de Gestor Personal.

  • Quines són les funcions principals del meu gestor?

    El vostre Gestor Personal està a la vostra disposició per a qualsevol gestió, i per assessorar-vos d'una manera única i especialitzada sobre els productes i serveis que més us interessen.