Oficina Internet Empresas

Connecta't ara a l'Oficina Internet Empreses i fes les teves consultes i operacions bancàries de manera senzilla i amb total seguretat.

Avantatges de l'Oficina Internet Empreses

  • L'Oficina Internet Empreses permet més de 400 serveis transaccionals entre els quals destaquen confirming, contractació d'assegurances de canvi, transferències en divises amb càrrec a línies de comerç exterior, finançament de les compres de clients del comerç, noves funcionalitats en l'enviament i gestió de fitxers, bústia personal per al client, correspondència per Internet, informació de mercats i operacions de borsa a través de Broker Bankia, etc.

    Els seus principals avantatges són:

    • Accés al servei des de qualsevol terminal o dispositiu amb accés a Internet, sense necessitat de realitzar cap instal·lació ni cap manteniment.
    • Rapidesa en les teves operacions, la qual cosa millora l'eficàcia administrativa del teu negoci.
    • Tractament de peticions d'enviament i recepció de fitxers, peticions d'extractes superiors a dos mesos.
    • Estalvi de temps: evita desplaçaments innecessaris i temps d'espera.
    • Disponibilitat horària: tant del servei Oficina Internet Empreses com del Centre d'Atenció al Client. Ambdós estan disponibles per a possibles consultes o incidències operatives les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana.
    • Estalvi en despeses de gestió: comissions bonificades en operacions.
    • Seguretat: disposa de claus personals d'accés que controles directament des de la teva empresa.
    • Manteniment: Bankia t'ofereix un servei d'atenció telefònica específic a través del número de telèfon 902 10 8 6 4 2 (L-V de 8.00 a 22.00 h, no festius nacionals).

Funcionalitats d'Oficina Internet Empreses

    • Posició global: permet personalitzar la presentació de la informació, afegir a preferits productes i incloure gràfics i cotitzacions borsàries.
    • Gestió de fitxers: aplicació que permet generar i enviar fitxers amb ordres de cobraments i pagaments, i rebre fitxers amb moviments, devolucions de rebuts i efectes i activitat dels TPV
    • Factura electrònica: servei per a la gestió i administració de factures electròniques, i per als teus pagaments i cobraments.
    • Comptes: consulta de moviments amb un termini de fins a 2 anys.
    • Pagament a proveïdors: servei pel qual el client transmet un fitxer amb la relació de documents pagadors emesos per ell mateix per a la seva incorporació en els sistemes informàtics i posterior control de pagament per part de Bankia. Es pot incorporar l'enviament postal als seus proveïdors, amb cartes que indiquin les factures a què correspon aquest pagament.
    • Impostos i rebuts: gestió de pagaments i impostos de la AEAT, que permet fer liquidacions en línia i el pagament de tributs municipals d'ajuntaments (Madrid, Barcelona i Diputació de Tarragona), igual que el pagament de rebuts indomiciliats dels més de 700 emissors de rebuts existents.
    • Cartera d'efectes: consulta dels efectes negociats a través de la teva cartera.
    • Finançament: consulta de l'estat dels teus préstecs, avals, etc. ##1##Confirming##1##: el proveïdor podrà sol·licitar bestretes de factures confirmades, el client podrà consultar i sol·licitar les factures comunicades i les seves notes d'abonament corresponents.
    • Targetes: consulta de moviments, sol·licitud d'extractes, així com la possibilitat de modificar les condicions de les targetes emeses. Infocorporate és una aplicació que facilita informes de despeses i comparatives de mesos i sectors.
    • Inversió: consultes de dipòsits, fons d'inversió, repos i valors. A través de la nova A Broker Bankia es poden fer operacions de borsa i consulta d'informació de mercats.
    • Comerç exterior: consulta i gestió de línies de comerç exterior, com ara transferències en divises, assegurances de canvi, etc.
    • Serveis: tractament de rebuts que permet la consulta de les condicions de l'expedient com a emissor de rebuts. Pagament d'assegurances socials.
    • Gestió d'usuaris: el gestor del contracte podrà crear i eliminar perfils d'usuaris en funció de les operacions que vulguin fer, facilitant al seu torn les claus d'accés.
    • Personalitzar: els clients podran canviar sempre que vulguin les seves claus d'accés i signatura electrònica, així com el pseudònim.
    • Preferits: podràs emmagatzemar les dades de les operacions que facis amb més freqüència, a punt per executar-se sense necessitat d'emplenar els camps de la transacció.
    • Bústia personal del client: a través d'aquest canal de comunicació pots contactar amb l'entitat per obtenir informació, fer consultes tècniques, comunicar suggeriments, etc.