Fes-te client Accés clients

Factura Electrónica

Oblida les factures en paper, estalviaràs en costos i agilitzaràs el procés de notificació.

Avantatges del Servei de Factura Electrònica

  • La factura electrònica és un procés de gestió empresarial que consisteix en la substitució de les factures de paper tradicionals per unes altres de format digital. D'aquesta manera, les factures ja no s'imprimeixen ni s'envien per correu ordinari i tampoc no s'emmagatzemen en arxivadors, sinó que es generen digitalment amb el mateix contingut, es comuniquen per via telemàtica i queden dipositades en sistemes informàtics.

    Aquesta nova forma de gestió de factures suposa un estalvi evident de costos, tant per al proveïdor com per al pagador. A més, ofereix més agilitat en tot el procés, simplifica i millora manifestament els circuits i els recursos de gestió i genera més seguretat que la facturació tradicional, ja que incorpora una signatura electrònica emparada per certificacions digitals.

    El servei Factura Electrònica Bankia va més enllà:

    • Enllaça amb les diverses modalitats de cobraments i pagaments del sistema financer.
    • Garanteix l'autenticitat i la integritat del procés, amb la seva pròpia signatura electrònica, en actuar Bankia com a subfacturador.
    • És vàlid per a qualsevol tipus d'empreses i per a tots els sectors d'activitat.
    • Emmagatzema les factures gestionades pel sistema durant els terminis legalment previstos.
    • Compatible amb els principals ERP del mercat, característica que afavoreix la plena integració dels processos ja existents a les empreses.

    Aquest servei es troba disponible a l'Oficina Internet Empreses, sense cap cost addicional per als seus clients.