Servei d'Atenció al Client de Bankia

Servei d'Atenció al Client de Bankia

Bankia, SA i el seu Grup posen a disposició dels seus clients un Servei d'Atenció al Client, òrgan independent de l'organització interna, separat dels restants serveis comercials i operatius, que pren les seves decisions de manera autònoma.

Aquest Servei té la funció de atendre i resoldre les queixes o reclamacions presentades, directament o per representació, per persones físiques o jurídiques, espanyoles o estrangeres, usuàries del Banc o de les societats del seu Grup a les quals s'estén el seu àmbit d'actuació, que es refereixin als seus drets o interessos legítims relacionats amb operacions, contractes o serveis financers prestats. El termini màxim de resolució és de dos mesos des de la presentació del corresponent escrit de queixa o reclamació.

Per presentar queixes o reclamacions, consulteu l'apartat de reclamacions. Per a qualsevol altra consulta o suggeriment podeu trucar als telèfons: 900 10 30 50 o +34 916 024 680 per a trucades des de l'estranger.

En qualsevol cas, per poder formular una reclamació davant qualsevol dels Serveis de Reclamacions dels Supervisors Financers és requisit imprescindible haver presentat prèviament aquesta reclamació davant el Servei d'Atenció al Client.

Reclamacions

Recorda que per comunicar-nos alguna possible incidència en el servei, consultar-nos o suggerir-nos el que vulguis, pots seleccionar les opcions de Consultes i incidències o Suggeriments.

Si consideres que Bankia ha incomplert algun compromís legal o pactat documentalment, et recordem el teu dret a presentar una reclamació davant el Servei d'Atenció al Client, davant qualsevol oficina o bé telemàticament, a l'adreça de correu electrònic i/o postal i a través dels mitjans següents:

  • A les nostres oficines: estem a la teva disposiciˇ per resoldre, en primera instÓncia, les teves reclamacions.
  • Per telŔfon: al 900 10 30 50 i, si truques des de fora d'Espanya, al +34 916 024 680.
  • Per escrit: mitjanšant carta o utilitzant si ho prefereixes l'imprŔs de reclamacions que podrÓs trobar a qualsevol de les nostres oficines, i el seu ˙s Ús voluntari. TambÚ pots Baixa l'imprŔs (DOC, 100 kB) i imprimir-lo, i, una vegada emplenat, dipositar-lo en qualsevol de les nostres oficines o enviar-lo a l'adreša segŘent (via correu ordinari, electr˛nic o fax):

    Bankia, SA
    Servei d'atenciˇ al client
    Paseo de la Castellana 189
    28046 Madrid
    Fax 91 379 22 95
    Adreša electr˛nica: atencionalcliente@bankia.com
  • Per Internet: si ets usuari de l'Oficina Internet de Bankia, pots presentar la teva reclamaciˇ a travÚs d'aquest canal. CaldrÓ que t'identifiquis prŔviament introduint el teu n˙mero d'usuari i la clau d'accÚs.

Departament de Conducta de Mercat i Reclamacions del Banc d'Espanya

Calle Alcalá 48, 28014 Madrid.

L'accés a l'oficina virtual del Departament de Conducta de Mercat i Reclamacions és:

https://sedeelectronica.bde.es/sede/es/menu/ciudadanos/Reclamaciones___2e85b7714582d21.html

Oficina d'atenció a l'inversor de la Comissió Nacional del Mercat de Valors.

Carrer Edison 4, 28006 Madrid

Servei de reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions.

Paseo de la Castellana, 44, 28046 Madrid

Altres documents

*Aquest reglament ha estat aprovat pel Consell d'Administració de Bankia, SA. Aquest reglament està a disposició dels clients de totes i cadascuna de les oficines obertes al públic de totes les societats del Grup a les quals s'estén el seu àmbit d'aplicació.