Servei d'Atenció al Client de Bankia

Servei d'Atenció al Client de Bankia

Bankia, SA i el seu Grup posen a disposició dels seus clients un Servei d'Atenció al Client, òrgan independent de l'organització interna, separat dels restants serveis comercials i operatius, que pren les seves decisions de manera autònoma.

 

Aquest Servei té la funció de atendre i resoldre les queixes o reclamacions presentades, directament o per representació, per persones físiques o jurídiques, espanyoles o estrangeres, usuàries del banc o de les societats del seu grup, a les quals s'estén el seu àmbit d'actuació, que es refereixin als seus drets o interessos legítims relacionats amb operacions, contractes o serveis financers prestats.

 

Per presentar queixes o reclamacions, consulteu l'apartat de reclamacions. Per a qualsevol altra consulta o suggeriment podeu trucar als telèfons: 900 10 30 50 o +34 916 024 680 per a trucades des de l'estranger.

 

En qualsevol cas, per poder formular una reclamació davant qualsevol dels Serveis de Reclamacions dels Supervisors Financers és requisit imprescindible haver presentat prèviament aquesta reclamació davant el Servei d'Atenció al Client.

Reclamacions


Recorda que per comunicar-nos alguna possible incidència en el servei, consultar-nos o suggerir-nos el que vulguis, pots seleccionar les opcions de Consultes i incidències o Suggeriments.

 

Si consideres que Bankia ha incomplert algun compromís legal o pactat documentalment, et recordem el teu dret a presentar una reclamació a través dels mitjans següents:

  • A les nostres oficines: estem a la teva disposició per resoldre, en primera instància, les teves reclamacions.
  • Per telèfon: al 900 10 30 50 i, si truques des de fora d'Espanya, al +34 916 024 680.
  • Per escrit: mitjançant una carta o utilitzant l'imprès de reclamacions que podràs trobar en qualsevol de les nostres oficines. També pots Baixa l'imprès (DOC, 100 kB) i imprimir-lo, i, una vegada emplenat, dipositar-lo en qualsevol de les nostres oficines o enviar-lo a l'adreça següent (via correu ordinari, electrònic o fax):

    Bankia, SA
    Servei d'atenció al client
    Paseo de la Castellana 189, planta 7
    28046 Madrid
    Fax 91 379 22 95
    Adreça electrònica: atencionalcliente@bankia.com
  • Per Internet: si ets usuari de l'Oficina Internet de Bankia, pots presentar la teva reclamació a través d'aquest canal. Caldrà que t'identifiquis prèviament introduint el teu número d'usuari i la clau d'accés.
Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya

Calle Alcalá, 50, 28014 Madrid.

Oficina d'atenció a l'inversor de la Comissió Nacional del Mercat de Valors.

Carrer Edison 4, 28006 Madrid

Servei de reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions.

Paseo de la Castellana, 44, 28046 Madrid

Altres documents

*Aquest reglament ha estat aprovat pel Consell d'Administració de Bankia, SA. Aquest reglament està a disposició dels clients de totes i cadascuna de les oficines obertes al públic de totes les societats del Grup a les quals s'estén el seu àmbit d'aplicació.