Reclamacions

Recorde que per a comunicar-nos alguna possible incidència en el servici, consultar-nos o suggerir-nos el que vosté vulga, pot seleccionar les opcions de Consultes i Incidències o Suggeriments.

Si considereu que Bankia ha incomplit algun compromís legal o pactat documentalment amb vós, vos recordem el vostre dret a presentar una reclamació a través dels següents mitjans:

  • A les nostres Oficines: estem a la vostra disposició per a resoldre, en primera instància, les vostres reclamacions.
  • Per telèfon: en el 900 10 30 50 i si telefona des de fora d'Espanya, en el +34 916 024 680.
  • Per escrit: mitjançant una carta o l'imprés de reclamacions que trobareu en qualsevol de les nostres oficines. També podeu Descarregue's l'imprés (PDF, 52 kB)i imprimisca'l, i, una vegada omplit, deposite'l en qualsevol de les nostres oficines o envie'l a l'adreça següent (via correu ordinari, electrònic o fax):

    Bankia, SA
    Servei d'Atenció al Client
    Pº de la Castellana 259-A, planta 3a
    28046 Madrid
    Fax: 91 379 22 95
    Adreça electrònica: atencionalcliente@bankia.com
  • Per Internet: si vosté és usuari d'Oficina Internet de Bankia pot presentar la seua reclamació a través d'este canal. Prèviament caldrà que vos identifiqueu mitjançant la introducció de l'usuari i la clau d'accés.