Preguntes freqüents

  • Què és una firma digital i com puc obtenir-la?

    La firma digital és una clau numèrica entre cinc i huit caràcters que obtindrà en el moment de la contractació del servici. Esta clau és necessària per fer determinades operacions en els canals digitals, com per exemple aquelles que requerisquen mobilitzacions de fons (transferències, traspassos, pagament d'impostos,…), contractació de productes, modificació de condicions, etc.

    Si en el moment de fer una operació d'este tipus no disposa de la seua firma digital o esta es troba bloquejada, podrà crear una nova des de Bankia En línia o des de l'App Mòbil. També pot desbloquejar la seua clau de firma digital en qualsevol Caixer de Bankia introduint alguna de les seues targetes operatives.

    I, si ho preferix, també pot anar a una oficina Bankia, on la li podran facilitar.

  • Com puc operar en línia?

    Si ja és client de Bankia, pot donar-s'hi d'alta des del botó “Accés clients” que trobarà en la capçalera dreta del portal, polsant després en el botó “Sol·licitar claus”.

    Si encara no és client de Bankia, pot donar-s'hi d'alta en el nostre web accedint al botó “Fes-te client” ubicat en la capçalera del portal. O, si ho preferix, pot anar a qualsevol de les nostres oficines.

  • Com puc pagar un impost?

    Bankia disposa d'acords amb un gran nombre de companyies de subministraments, financeres, ajuntaments, etc. que permeten fer el pagament dels seus rebuts i impostos a través dels nostres canals digitals.

    Per a pagar els rebuts o tributs, pot fer-ho tant des de la nostra App Mòbil de Bankia com des de la nostra Bankia En línia, en què a més podrà consultar nostre Buscador d'Emissors.

  • Com puc trobar l'adreça de les oficines de Banca Personal més pròximes?

    En la capçalera del portal disposa d'un accés directe al Cercador d'oficines i caixers, on podrà trobar l'adreça de l'oficina de Banca Personal més pròxima.

  • Què és el codi IBAN?

    El codi IBAN (Internacional Bank Account Number) és una sèrie de caràcters alfanumèrics que identifica un compte determinat en una entitat financera a la Unió Europea. Per a les vostres transaccions exteriors, és convenient utilitzar, juntament amb l'IBAN, el BIC (Bank Identifier Code) de Bankia (CAHMESMMXXX). L'objectiu d'ambdós estàndards és facilitar el tractament automàtic de pagaments i cobraments transfronterers.

  • Com puc contactar amb Bankia?

    En la capçalera del portal disposa d'un botó de "Atenció al client”, on trobarà els nostres telèfons de contacte i tota la informació sobre els nostres canals d'atenció.

    Si ho preferix, pot anar personalment a qualsevol de les nostres oficines Bankia. Trobe la seua oficina més pròxima en el Cercador d'oficines disponible en la capçalera del portal.

  • Quines són les principals comissions que cobra Bankia?

    En Bankia hem tret les comissions a tots els nostres clients. Comissions d'administració i manteniment de comptes, les quotes de les targetes de dèbit habituals, les comissions per transferències sense límit i per qualsevol canal… i, per descomptat, no cobrem per l'ingrés de xecs nacionals.

    Pot consultar la resta d'informació i condicions del programa PER SER TU. També té disponible, en el nostre peu de pàgina, tota la informació sobre tarifes i comissions.

  • Com puc saber quin és el codi SWIFT (BIC) d'un compte?

    El codi BIC (Bank Identifier Code), també dit codi SWIFT, és una serie de huit o onze caràcters alfanumèrics que identifica una entitat financera o una oficina d'una entitat financera. Per a les vostres transaccions exteriors, és convenient utilitzar, juntament amb l'IBAN, el BIC (Bank Identifier Code) de Bankia (CAHMESMMXXX). L'objectiu d'ambdós estàndards és facilitar el tractament automàtic de pagaments i cobraments transfronterers.

  • Què és una orde condicionada (Stop Loss)?

    Els stop loss són nivells o punts de venda que un client pot establir sobre una posició de la qual és titular, i servixen per a limitar les pèrdues en una operació de compravenda de valors, quan la cotització d'un valor es troba per damunt d'este nivell.

    L'objectiu d'este tipus d'ordes és evitar que una operació genere una pèrdua més gran de la que el client vol assumir.

  • Com fer un cobrament de dividends?

    Per a fer el cobrament de dividends d'una societat de la qual el client és titular, cal tindre en compte les condicions establides per la mateixa societat. Per a fer-ho, el seu gestor personal li recomanarà l'opció més adequada o avantatjosa per a vosté.

  • En què consistix l'assessorament que em proporciona el meu gestor?

    El seu gestor personal analitza el seu perfil i necessitats per a brindar-li un assessorament totalment personalitzat. Identifica la inversió més interessant per a vosté, vigilant permanentment l'estat de la seua cartera i revisant l'evolució de la seua inversió per a adequar-la a la situació econòmica del moment.

  • Com puc rebre el Butlletí?

    Subscrivint-se al butlletí des de la nostra pàgina a través d'un senzill procés que no dura més d'un minut.Accés a la subscripció

  • Amb quina periodicitat rep el Butlletí?

    El Butlletí de Banca Personal li acosta setmanalment la informació més actualitzada dels diferents mercats geogràfics i financers.

  • Puc rebre un extracte integrat amb tots els meus rebuts? Amb quina periodicitat?

    Sí, els nostres clients de Banca Personal reben mensualment un extracte integrat gratuït amb tota la seua informació de correspondència agrupada.

  • És possible aconseguir un avanç de la meua informació fiscal?

    Sí, els nostres clients de Banca Personal, de manera exclusiva, abans del tancament de l'any fiscal reben informació dels rendiments obtinguts en els productes contractats amb Bankia, perquè puguen planificar la seua fiscalitat amb l'ajuda del seu gestor.

  • Pot, el meu gestor, ajudar-me a calcular les implicacions fiscals de les meues inversions i a optimitzar-ne la tributació amb productes?

    El seu gestor personal l'ajudarà a calcular les implicacions fiscals de les seues inversions, i a optimitzar la seua tributació amb productes com ara plans de pensions, fons d'inversió o el Depòsit Estalvi 5.

  • Com puc contactar amb el meu gestor personal?

    Pot telefonar-lo directament al seu número de contacte, o a través de l'Oficina Internet, en la pestanya de Gestor personal, on pot enviar-li un missatge o sol·licitar una cita. O, si ho preferix, també pot enviar-li un SMS.

  • Puc concertar una cita amb el meu gestor en una Oficina de Bankia?

    Clar, telefonant directament al seu gestor o a través de Bankia En línia, a la pestanya de Gestor Personal.

  • Quines són les funcions principals del meu gestor?

    El seu Gestor Personal està a la seua disposició per a qualsevol gestió, i per a assessorar-lo d'una manera única i especialitzada sobre els productes i servicis més adequats per a vosté.