Bankia En línia Empreses

Connecta't ja a Bankia En línia Empreses, i fa teus consultes i operacions bancàries de manera senzilla i amb total seguretat.

Avantatges de Bankia En línia Empreses

  • A Bankia En línia Empreses permet més de 400 servicis transaccionals entre els quals destaquen confirmació, contractació d'assegurances de canvi, transferències en divises amb càrrec a línies de comerç exterior, finançament de les compres de clients del comerç, noves funcionalitats en l'enviat i gestió de fitxers, bústia personal per al client, correspondència per internet, informació de mercats i operacions de borsa a través de Broker Bankia, etc.

    Els seus principals avantatges són:

    • Accés al servei des de qualsevol terminal o dispositiu amb accés a Internet, sense necessitat de fer cap instal·lació ni manteniment.
    • Rapidesa en les teues operacions, el que millorar l'eficàcia administrativa del teu negoci.
    • Tractament de peticiones d'envie i recepció de fitxers, peticiones d'extractes superiors a dos mesos.
    • Estalvi de temps: evita desplaçaments innecessaris i temps d'espera.
    • Disponibilitat horària: tant del servici Bankia En línia Empreses com del Centre d'Atenció al Client. Ambdós estan disponibles per a possibles consultes o incidències operatives les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana.
    • Estalvi en despeses de gestió: comissions bonificades en operacions.
    • Seguretat: disposa de claus personals d'accés que controles directament des de la teva empresa.
    • Manteniment: Bankia t'oferix un servici d'atenció telefònica específic a través del número de telèfon 902 10 8 6 4 2 (dl.-dv. de 8.00 a 22.00 h, no festius nacionals).

Funcionalitats de Bankia En línia Empreses

    • Posició global: permet personalitzar la presentació de la informació, agregar a favorits productes i incloure gràfics i cotitzacions borsaris.
    • Gestió de fitxers: aplicació que permet generar i enviar fitxers amb ordes de cobraments i pagaments, i rebre fitxers amb moviments, devolucions de rebuts i efectes i activitat dels TPV.
    • Factura electrònica: servici per a la gestió i administració de factures electròniques, i per als teus pagaments i cobraments.
    • Comptes: consulta de moviments amb un termini de fins 2 anys.
    • Pagament a proveïdors: servici pel qual el client transmet un fitxer amb la relació de documents pagadors emesos per ell mateix per a la seva incorporació en els sistemes informàtics i posterior control de pagament per part de Bankia. Podent incorporar l'enviat postal als seus proveïdors, amb cartes que indiquen les factures a què correspon este pagament.
    • Impostos i rebuts: gestió de pagaments i impostos de la AEAT, que permet fer liquidacions en línia i el pagament de tributs municipals d'ajuntaments (Madrid, Barcelona i Diputació de Tarragona) igual que el pagament de rebuts indomiciliats dels més de 700 emissors de rebuts existents.
    • Cartera d'efectes: consulta dels efectes negociats a través de la teva cartera.
    • Finançament: consulta de l'estat dels teus préstecs, avales, etc. Confirming: el proveïdor podrà sol·licitar bestretes de factures confirmades, el client podrà consultar i sol·licitar les factures comunicades i els seus corresponents notes d'abone.
    • Targetes: consulta de moviments, sol·licitud d'extractes, així com la possibilitat de modificar les condicions de les targetes emeses. Infocorporate és una aplicació que facilita informes de despeses i comparatives de mesos i sectors.
    • Inversió: consultes de depòsits, fons d'inversió, repos i valors. A través del nou Broker Bankia es poden fer operacions de Borsa i consulta d'informació de Mercats.
    • Comerç exterior: consulta i gestió de línies de comerç exterior, com transferències en divises, assegurances de canvi, etc.
    • Serveis: tractament de rebuts que permet la consulta de les condicions de l'expediente com emissor de rebuts. Pagament d'assegurances socials.
    • Gestió d'usuaris: el gestor del contractat podrà crear i eliminar perfiles d'usuaris en funció de les operacions que desitgen fer, facilitant al seu torn les claus d'accés.
    • Personalitzar: els clients podran canviar totes les vegades que desitgen les seves claus d'accés i firma electrònica, així com el pseudònim.
    • Favorits: podràs emmagatzemar les dades de les operacions que faces amb més freqüència, llistes per a executar-se sense necessitat d'omplir els camps de la transacció.
    • Bústia personal del client: a través d'este canal de comunicació pots contactar amb l'Entitat per a obtindre informació, fer consultes tècniques, comunicar suggeriments etc.