Factura Electrónica

Oblida les factures en paper, estalviaràs en costos i agilitzaràs el procés de notificació.

Avantatges del Servici Factura Electrònica

  • La factura electrònica és un procés de gestió empresarial que consistix en la substitució de les tradicionals factures de paper per unes altres de format digital. D'esta manera, les factures ja no s'imprimixen ni s'envien per correu ordinari, i tampoc no s'emmagatzemen en arxivadors, sinó que es generen digitalment amb el mateix contingut, es comuniquen via telemàtica i queden depositades en sistemes informàtics.

    Esta nova forma de gestió de factures suposa un estalvi evident de costos, tant al proveïdor com al pagador. A més, oferix una més gran agilitat en tot el procés, simplifica i millora manifestament els circuits i els recursos de gestió i genera més seguretat que la facturació tradicional, ja que incorpora una firma electrònica emparada per certificacions digitals.

    El servici Factura Electrònica Bankia va més enllà:

    • Enllaça amb les diverses modalitats de cobraments i pagaments del sistema financer.
    • Garantix l'autenticitat i la integritat del procés, amb la seua pròpia firma electrònica, en actuar Bankia com a subfacturador.
    • És vàlid per a tot tipus d'empreses i per a tots els sectors d'activitat.
    • Emmagatzema les factures gestionades pel sistema durant els terminis legalment prevists.
    • Compatible amb els principals ERPs del mercat, afavorint la plena integració dels processos ja existents en les empreses.

    Este servici es troba disponible a Bankia En línia Empreses, sense cap cost addicional per als seus clients.