Servei d'Atenció al Client de Bankia

Servei d'Atenció al Client de Bankia

Bankia, SA i el seu grup posen a disposició dels seus clients un Servei d'Atenció al Client, òrgan independent de l'organització interna, separat de la resta de serveis comercials i operatius, que pren les seues decisions de manera autònoma.

á

Este Servici té la funció de atendre i resoldre les queixes o reclamacions presentades, directament o per representació, per persones físiques o jurídiques, espanyoles o estrangeres, usuàries del Banc o de les societats del seu Grup a les quals s'estén el seu àmbit d'actuació, que es referisquen als seus drets o interessos legítims relacionats amb operacions, contractes o servicis financers prestats.

á

Per a la presentació de queixes o reclamacions, consulte l'apartat de reclamacions. Per a qualsevol altra consulta o suggeriment, pot telefonar als números: 900 10 30 50 o +34 916 024 680 per a telefonades des de l'estranger.

á

En qualsevol cas, per poder formular una reclamació en algun dels serveis de reclamacions dels supervisors financers és requisit imprescindible haver presentat prèviament la reclamació en el Servei d'Atenció al Client.

Reclamacions


Recorda que per a comunicar-nos alguna possible incidència en el servici, fer-nos una consulta o suggerir-nos el que vulgues, pots seleccionar les opcions de Consultes i incidències o Suggeriments.

á

Si consideres que Bankia ha incomplit algun compromís legal o pactat documentalment amb tu, et recordem el teu dret a presentar una reclamació a través dels mitjans següents:

  • En les nostres oficines: estem a la teua disposiciˇ per a resoldre, en primera instÓncia, les teues reclamacions.
  • Per telŔfon: en el 900 10 30 50, i si telefones des de fora d'Espanya, en el +34 916 024 680.
  • Per escrit: mitjanšant carta o utilitzant l'imprŔs de reclamacions que podrÓs trobar en qualsevol de les nostres oficines. TambÚ pots Baixa't l'imprÚs (DOC, 100 kB) i imprimisca'l, i, una vegada omplit, deposite'l en qualsevol de les nostres oficines o envie'l a l'adreša segŘent (via correu ordinari, electr˛nic o fax):

    Bankia, SA
    Servici d'Atenciˇ al Client
    P║ de la Castellana, 189, planta 7
    28046 Madrid
    Fax 91 379 22 95
    Adreša electr˛nica: atencionalcliente@bankia.com
  • Per Internet: si eres usuari d'Oficina Internet de Bankia, pots presentar la teua reclamaciˇ a travÚs d'este canal. PrŔviament serÓ necessÓria la teua identificaciˇ, mitjanšant la introducciˇ del teu n˙mero d'usuari i clau d'accÚs.
Servici de Reclamacions del Banc d'Espanya

Carrer Alcalá, 50, 28014 Madrid.

Oficina d'Atenció a l'Inversor de la Comissió Nacional del Mercat de Valors.

Carrer Edison, 4, 28006 Madrid

Servici de Reclamacions de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions.

Pº de la Castellana, 44, 28046 Madrid

Altres documents

*Este Reglament ha sigut aprovat pel Consell d'Administració de Bankia SA. Este reglament es troba a disposició dels clients a totes i cadascuna de les oficines obertes al públic de totes les societats del grup a què s'estén el seu àmbit d'aplicació.